12 συμβουλές για ασφαλείς διαδικτυακές αγορές


Τι πρέπει να προσέχουμε όταν αγοράζουμε από ένα διαδικτυακό κατάστημα, για να μην πέφτουμε θύματα απάτης.

  1. Προσοχή στα προχειροφτιαγμένα websites που έχουν πολλά εκφραστικά και ορθογραφικά λάθη, όπως επίσης και μη λειτουργικό σχεδιασμό που μπερδεύει. Αυτό, στις περισσότερες περιπτώσεις, προδίδει ότι ο ιδιοκτήτης δεν νοιάζεται να βελτιώσει το e-shop γιατί στοχεύει σε μια πρόσκαιρη απάτη.

  2. Όλα τα νόμιμα ηλεκτρονικά καταστήματα πρέπει να παρέχουν τα στοιχεία της εταιρείας (επωνυμία, ΑΦΜ, διεύθυνση έδρας) και τα στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, email).

  3. Συνήθως τα e-shop «απάτες» δεν λειτουργούν περισσότερο από λίγους μήνες. Η εταιρεία που παρέχει τη φιλοξενία στον ιστότοπο δέχεται πολλές καταγγελίες από εξαπατημένους πελάτες και “κατεβάζει” το e-shop. Επομένως, e-shop που λειτουργούν περισσότερο από έναν χρόνο δίνουν μεγαλύτερη ασφάλεια.

  4. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα διατηρούν και λογαριασμούς στα social media. Μια επίσκεψη πριν την αγορά σ’αυτούς τους λογαριασμούς δίνει μια καλή εικόνα για την εγκυρότητα του καταστήματος και για την εξυπηρέτηση των πελατών.

  5. Η πληρωμή μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας κάνει πιο εύκολη τη διαδικασία επιστροφής από την τράπεζα των χαμένων χρημάτων που σπαταλήθηκαν σε e-shop «απάτη» και προστατεύει τον τραπεζικό λογαριασμό από επιπλέον εισβολές.

  6. Χρειάζεται επιφυλακτικότητα με τα επώνυμα προϊόντα που πωλούνται σε πολύ χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τη μέση τιμή της αγορας. Το πιο πιθανό είναι ότι πρόκειται για προϊόντα μαϊμού.

  7. Προϊόντα που πωλούνται με την ταμπέλα «ανακατασκευασμένα» (αφορά κυρίως προϊόντα τεχνολογίας) είναι πάντα παλιότερα μοντέλα. Αν κάποιο κατάστημα ισχυρίζεται ότι πουλάει ανακατασκευασμένα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, κάτι δεν πάει καλά.

Διαβάστε ακόμη

Διαδικτυακές απάτες και πώς να προστατευτείτε

Πίσω στο blog