
Case: Γιατί αποτυγχάνουν ακόμα και οι μεγάλες επιχειρήσεις - Η ιστορία της Kodak
Για δεκαετίες, η Kodak και η βιομηχανία της φωτογραφίας πήγαιναν χέρι χέρι. Για πολλούς, δεν υπήρχε άλλο brand όσον αφορά τη φωτογραφία.
Έχοντας, όμως, κυριαρχήσει στο φωτογραφικό τοπίο για τόσο καιρό, με το 90% των πωλήσεων φιλμ και το 85% των πωλήσεων φωτογραφικών μηχανών στη δεκαετία του ‘70, η Kodak εντέλει παράκμασε. Γιατί όμως συνέβη αυτό; Ήταν η επανάσταση της ψηφιακής φωτογραφίας, το ότι δεν έδωσε αρκετή προσοχή στο τι ήθελε η αγορά, ή και τα δύο;
Η Kodak πάντα πίστευε ότι θα ήταν το νούμερο ένα και δεν κατάλαβε πώς η νέα τεχνολογία της ψηφιακής φωτογραφίας ενίσχυε τη ζωή των πελατών της και όταν τελικά το κατάλαβε, ήταν πολύ αργά. Όντας πολύ επικεντρωμένη στην πώληση προϊόντων 📷, δεν πουλούσε lifestyle ή την προστιθέμενη αξία στη ζωή που αναζητούσαν οι άνθρωποι. Μια εταιρεία πρέπει να γνωρίζει τις ανάγκες των πελατών της και δεν μπορεί να εστιάζει μόνο στο προϊόν της.
Η Kodak απέτυχε να δει ότι η παρουσίαση των προϊόντων της μόνο δεν ήταν αρκετή. Αυτό που χρειάζονταν οι πελάτες ήταν το customer engagement, το οποίο εν τέλει δεν κατάφεραν να προσφέρουν. Παρόλο που ήταν καινοτόμα ως επιχείρηση, οι διευθύνοντες ήταν εφησυχασμένοι, δεν παρατηρούσαν τι συνέβαινε στην αγορά και δεν κατάφεραν να επανεφεύρουν την ταυτότητα της εταιρίας για να αγκαλιάσουν αυτό που ζητούσε πλέον το αγοραστικό κοινό.
Μην μένεις πίσω. Όλες οι επιχειρήσεις χρειάζονται ανανέωση. Μαζί μας μπορείς να ακολουθείς τις εξελίξεις ώστε να είναι πάντα επίκαιρη η επιχείρησή σου.
Στη Simple #kanoume_ta_pragmata_apla
Διαβάστε ακόμη
4 απλά βήματα για να ασφαλίσετε τον Wordpress ιστότοπό σας